Monday, March 15, 2010

Supunere fără condiţii

Unul din cele mai disputabile subiecte în familie este supunerea, care desigur ar merge după dragoste. Astăzi nu vreau să abordez acest subiect în detalii ci mai degrabă vreau să-l pun pe masa discuţiilor şi să lăsăm Cuvântul lui Dumnezeu împreună cu Duhul Sfânt să ne vorbească. Mai întâi, aşi vrea să menţionez că pe parcursul anilor de căsătorie, care de altfel au trecut de aniversarea de zece ani, m-am confruntat şi mai continui să mă confrunt cu acest act de supunere faţă de soţul meu cel drag. Nu este o luptă ci mai degrabă un proces de învăţare şi aplicare pentru mine. Nu este nici uşor să te supui, însă nu e ceva imposibil, am înţeles. Poate că cineva ar zice, pentru ce să te mai supui? Nu au femeile, oare, aceleaşi drepturi ca şi bărbaţii? Eu înţeleg şi aceste femei. Dar ajungi totuşi odată să doreşti să fii o femeie adevărată, reală, şi originală. Şi dacă te-ai examina mai adânc în sufletul tău, ai vedea că întreaga ta fiinţă are nevoie să primească dragoste din partea soţului iar tu la rândul tău să dăruieşti supunere totatlă, respect şi înţelegere faţă de el. Oricât nu am realiza noi în această viaţă ca şi femei, Dumnezeu ne-a creat pentru a fi iubite şi a dărui la rândul nostru supunere celui mai minunat bărbat din viaţa noastră. Eu cred că fiecare din noi s-a confruntat sau se confruntă cu acest proces de supunere. Însă când ajungem să recunoaştem că el este vital pentru menţinerea căsătoriei noastre şi începem să-l practicăm zi cu zi, atunci am reuşit ceva, am împlinit Cuvântul care zice: "Nevestelor, fiţi supuse bărbaţilor voştri ca Domnului;" (Efeseni 5:22). Uneori eu, fiind nu sub inspiraţia Duhului Sfânt, îmi ziceam: "Nu vreau să mă supun şi să accept propunerea lui!" Ok, asta a fost. Însă recent am ajuns să meditez în urma unei dispute, că dacă eu nu mă supun soţului, atunci nu mă supun lui Dumnezeu! Aşa este. Biblia îmi spune, sau dacă vreţi, îmi porunceşte să fiu supusă soţului meu ca Domnului. Este un îndemn atât de convingător. Dacă te gândeşti la Isus că El este capul fiecărui soţ atunci nu este greu să te supui soţului care Dumnezeu ţi l-a dăruit. Atunci când Îl iubeşti pe Isus, doreşti să faci voia Lui. Dar fac o paranteză şi să închei aici: Dumnezeu m-a binecuvântat cu un soţ minunat şi iubitor. Pentru mine el este cel mai minunat, cel mai înţelept, şi cel mai scump soţ. Şi fiindcă Isus este Domnul meu şi doresc foarte mult să ascult de El, voi alege să fiu supusă soţului meu fără condiţii, în ascultare şi cu profund respect.








No comments:

Post a Comment